دوربین گلکسی اس 4، برتر از آیفون 5 و سایر تلفن های هوشمند
دانشنامه دیجیتال
درباره وبلاگ


با سلام خدمت تمامی دوستان علی هستم. اولا خوش امد میگم به همه ی دوستانی که لطف کردند و به وبلاگ من تشریف اوردند. من این وبلاگ رو صرفا جهت اطلاع رسانی از دنیای تکنولوژی و بازی ها و نرم افزار ها طراحی کردم امیدوارم از مطالب استفاده ی کافی رو ببرید. دوستان در صورت امکان نظر بدید که من بتونم هر روز مطالبم رو بهتر کنم. این وبلاگ دنبال یک نویسنده ی خوب می گرده هرکی دوست داشت در قسمت نظرات بگه تا من شرایطو براش بنویسم. ممنون موفق باشید
آخرین مطالب
نويسندگان

 

آزمایشگاه بررسی دوربین DxO گلکسی اس 4 را برنده رقابت بین دوربین تلفن های هوشمند موجود در بازار اعلام کرد.

در رده بندی جدید، بعد از دوربین نوکیا 808 پیور ویو با امتیاز 77 که به خاطر سیستم عامل قدیمی اش (سیمبیان) نسبت به اندروید و iOS خارج از جرگه انتخاب مصرف کنندگان قرار دارد، گلکسی اس 4 امتیاز 75 را به دست آورده و به این شکل بالاتر از آیفون 5 با امتیاز 72 قرار گرفته. شاید نوکیا با تلفن موسوم به EOS بتواند جایگاهی برتر از گلکسی اس 4 را دوباره تصاحب کند، ولی فعلا گلکسی اس 4 بالاتر از تلفن هایی است که در یک سال اخیر روانه بازار شده اند.

این روزها دوربین تبدیل به جزئی کلیدی از تلفن های هوشمند شده و بهبود مداوم این دوربین ها باعث گردیده مردم نیز استفاده از تلفن هوشمند برای عکاسی را به حمل دوربین های دیجیتال ترجیح دهند.

با نگاهی به ریز امتیازات داده شده به گلکسی اس 4 از جانب DxO مشاهده می شود که در بیشتر زمینه ها از امتیازات آیفون 5 جلوتر بوده. البته امتیاز کلی آیفون 5 در بخش ویدیو بهتر است ولی در بخش عکاسی گلکسی اس 4 برنده شده. جزئیات امتیازها را در جدول زیر می بینید. در بالا گلکسی اس 4 و در پایین آیفون 5.

GS4-vs-iPhone-5-DxO.jpg



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • ردیاب ماشین
  • جلوپنجره اریو
  • اریو زوتی z300
  • جلو پنجره ایکس 60

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانشنامه دیجیتال و آدرس dgp.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 19
بازدید کل : 27607
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید



javahermarket